Ons adres is Inspiratielaan 3, 3833 AV Leusden. Je kunt gratis parkeren in onze ondergrondse parkeergarage.
Ons adres is Inspiratielaan 3, 3833 AV Leusden. Je kunt gratis parkeren in onze ondergrondse parkeergarage.
Heb je een vraag over je bezoek aan het AFAS Theater? Bekijk onze FAQ, chat met ons of kom in contact.
Heb je vragen over je abonnement, cursus, factuur of consultant? We helpen je graag!
Jouw evenement in het AFAS Theater? We ontvangen jou en je gasten graag voor jouw evenement!
Jouw evenement in het AFAS Theater? We ontvangen jou en je gasten graag voor jouw evenement!
Wat is het adres van het AFAS Theater?
Inspiratielaan 3, 3833 AV Leusden
> Alle informatie over onze bereikbaarheid
Waar kan ik parkeren?
In de parkeerkelder onder het theater. Er zijn voldoende parkeerplaatsen voor mindervaliden en elektrische auto's. Je kan hier kosteloos parkeren. De slagboom gaat automatisch open en bij vertrek heb je geen uitrijkaart nodig. Er is een Kiss & Ride bij de hoofdingang waar je snel mensen kunt afzetten.
> Alles over parkeren bij het AFAS Theater
Is er een fietsenstalling?
Ja! De fietsenstalling vind je direct rechts, naast de inrit naar de parkeerkelder.
Is het AFAS Theater bereikbaar met het openbaar vervoer?
Jazeker! De bushalte is dichtbij.
> Met het openbaar vervoer naar het AFAS Theater
> Bekijk ook het taxivervoer in de buurt
Kan ik overnachten in de buurt?
Ja, dat is mogelijk.
> Bekijk hier de hotels in de buurt
Kan ik met een touringcar of vrachtwagen parkeren?
Neem contact op met de beveiliging voor de parkeermogelijkheden. Dit doe je via het contactformulier.
Ik wil graag samen rijden. Hoe werkt dat?
Als je lege autostoelen hebt, kun je deze eenvoudig aanbieden via de pop-up op deze pagina. Zo help je anderen om ook op een duurzame manier naar het theater te komen. Op zoek naar vervoer? Via Slinger kun je zien of er een plekje vrij is bij iemand anders, zodat je samen kunt meerijden!
Wanneer moet ik contact opnemen?
Je neemt contact op met een van de onderstaande partijen op het moment dat je vraag niet tussen de veelgestelden vragen staat. Bekijk hiervoor alle bovenstaande tabjes.
Mijn tickets zijn van de NTK, met wie neem ik contact op?
Zijn jouw tickets van de NTK, dan neem je contact op met hen. Je bereikt ze op: 0900-9203 (0,45 ct p/m) of via de andere contactmogelijkheden.
Mijn tickets zijn van Beleef Klassiek, met wie neem ik contact op?
Zijn jouw tickets van Beleef Klassiek, dan neem je contact op met hen. Je bereikt ze op: (+31)525 684 819 of via de andere contactmogelijkheden.
Mijn tickets zijn van het AFAS Theater, met wie neem ik contact op?
Zijn jouw tickets van het AFAS Theater? Dan kan je in 90% van de gevallen zelf gemakkelijk zaken rondom je tickets beheren. Kijk hier voor de mogelijkheden.
Hoe neem ik contact op met het AFAS Theater
Je neemt het makkelijkste contact met ons op via een contactformulier. Laat hierbij je gegevens achter. Indien nodig bellen we jou even op. Telefonisch zijn wij niet altijd even goed bereikbaar.
Waar kan ik mijn tickets bestellen?
Koop je kaarten enkel via de officiële kanalen. Dit zijn wijzelf, NTK of Beleef Klassiek. Koop je tickets via de theateragenda, dan zit je altijd goed. Koop je tickets niet via andere partijen. De prijzen liggen hier vaak veel hoger. Check het overzicht van de officiële en onofficiële verkooppunten op WeetWaarJeKoopt.nl.
Boeken van 2 tickets bij 3 stoelen, waarom lukt dit niet?
Om te voorkomen dat er veel enkele plaatsen in de zaal zijn is he niet mogelijk om losse stoelen over te laten. Zijn er geen andere mogelijkheden meer? Neem dan contact met ons op!
Hoe en wanneer worden de tickets verzonden?
De kaarten worden verzonden per e-mail (e-tickets). Je ontvangt de tickets direct na betaling op het door jou aangegeven e-mailadres. Je ontvangt de tickets vanuit de NTK, Beleef Klassiek of het AFAS Theater. Dit is afhankelijk van de voorstelling.
Hoe kan ik de e-tickets printen? Moet dat?
Wij raden aan je tickets niet te printen. Dit is een stuk duurzamer. Je scant je tickets direct vanaf je telefoon. Zorg wel dat je helderheid op de hoogste stand staat. Benieuwd wat AFAS nog meer doet op het gebied van duurzaamheid?
Ik heb te veel betaald voor mijn ticket(s). Hoe kan dat?
Heb je meer betaald voor je ticket(s) dan de originele prijs? Dan heb je vermoedelijk je kaart(en) gekocht bij een tickethandelaar. We kunnen je alleen aanraden om altijd bij een officieel verkooppunt je kaarten aan te schaffen.
Kan ik betalen met een cadeaukaart?
Ja! Bij het AFAS Theater kan je betalen met een Podiumcadeaukaart. Deze verzilver je in de allerlaarste stap in het betaalproces.
Kan ik Podiumcadeaukaart bij het AFAS Theater kopen?
Ja, dit kan zeker. Koop je Podiumcadeaukaart via deze link!
Zijn er liften aanwezig?
Er zijn liften die geschikt zijn voor mindervaliden, rolstoelen en scootmobiels.
Moet ik apart reserveren voor een mindervalidenplaats?
Nee, bij het AFAS Theater is dit niet nodig. Je kunt je tickets gewoon via de reguliere weg bestellen. In het geval van een externe organisator, kan het zijn dat je wel via hun klantenservice moet reserveren.
Zijn er aangepaste toiletten?
Zeker! Op elke etage. Vraag er gerust naar bij onze hospitality-medewerkers.
Zijn er mindervalidenparkeerplaatsen?
De parkeergarage beschikt over 48 mindervaliden plaatsen. Reserveren is niet nodig.
Zijn er toneelkijkers te koop?
Nee, wij verkopen geen toneelkijkers of andere benodigdheden.
Zijn er voorzieningen voor slechthorenden in de theaterzaal?
Het AFAS Theater heeft een ringleiding voor doven en slechthorenden. De ringleiding filtert omgevingsgeluid en werkt op basis van inductie. Veel gehoorapparaten ondersteunen dit. Het toestel moet voorzien zijn van een luisterspoel. Deze activeer je door de zogeheten T-stand op het hoortoestel aan te zetten. Deze werkt vanuit de hele zaal.
Mijn gehoorapparaat heeft geen T-stand. Wat nu?
Geen probleem. Je maakt dan gebruik van de Listen App. Download 'm in de App Store of in de Google Play Store.
Zijn er voorzieningen voor blinden en slechtzienden?
Mensen die slechtziend of blind zijn, kunnen in het AFAS Theater ook genieten. Download de Earcatch-app op je smartphone om de audiodescriptie (beeldbeschrijving) te beluisteren.
Zijn blindengeleide- en hulphonden toegestaan?
Jazeker, vraag gerust om een bakje water voor je trouwe viervoeter.
Mag ik foto-, film- en/of geluidsopnames maken tijdens voorstellingen?
Tijdens de voorstelling is het niet toegestaan om in de zaal foto-, film- en/of geluidsopnames te maken, tenzij hiervoor toestemming is verleend.
Mag ik mijn mobiele telefoon gebruiken tijdens voorstellingen?
Zet je telefoon gewoon op 'stil'. Het is erg storend voor de cast en publiek als deze op geluid staat.
Mag ik roken in het AFAS Theater?
Nee, het theater en het hele terrein van AFAS is rookvrij. Roken doe je buiten de poort.
Ik ben te laat, mag ik de zaal nog in?
Als de voorstelling is begonnen, brengt onze hospitality jou naar je plek. Als de voorstelling niet onderbroken kan worden, zal dit in het pauzemoment plaatsvinden.
Hoe is de ventilatie en luchtkwaliteit in het Theater?
De luchtkwaliteit in het hele AFAS pand is 24/7 fris en schoon. Dit bereiken we door te ventileren en ioniseren.
> Lees hier hoe het werkt
Mag ik eten en drinken meenemen in de zaal?
Nee, dit is niet toegestaan.
Kan ik voor en na een voorstelling iets eten in het restaurant?
Bezoekers kunnen van de lokale horeca genieten. Bekijk de restaurants in de buurt. Wij bieden zakelijke arrangementen aan voor groepen vanaf 10 personen.
Kan ik bij de voorstelling iets drinken?
De bars in de foyer zijn voorafgaand aan de voorstelling, in de pauze en/of na afloop geopend. Drankjes zijn in de ticketprijs inbegrepen.
Zijn er kinderzitjes aanwezig?
We hebben stoelverhogers zodat onze kleine gasten ook alles van de voorstelling kunnen zien. Vraag één van de hospitality-medewerkers. Zij helpen je graag.
Staat het geluid in het AFAS Theater hard?
Het geluid in de theaterzaal wordt gemeten met professionele apparatuur. Het geluid staat op maximaal 99 dB.
Kan ik de buggy of kinderwagen ergens neerzetten tijdens de voorstelling?
Ja, je kunt in het AFAS Theater je buggy of kinderwagen wegzetten. Meld je bij onze hospitality als je dit wenst.
Is er een garderobe?
We hebben kluisjes waar je veilig je jas of andere waardevolle spullen kunt opbergen. Je hoeft hier niet voor te betalen.
Is er WiFi?
Ja, er is een gratis WiFi beschikbaar voor gasten.
Waar kan ik mijn kaarten kopen?
Koop je kaarten enkel via de officiële kanalen. Dit zijn de NTK, Eventim of Beleef Klassiek. Koop je tickets niet via andere partijen. De prijzen liggen hier vaak veel hoger.
Chat met ons
En krijg het snelste antwoord!
Veelgestelde vragen
Bekijk de veelgestelde vragen.
90% van de vragen worden hiermee beantwoord!
Contactformulier
Stuur jouw vraag in
Meest gekozen optie!
Heb je een klacht?
Stuur hier je klacht in
Alle hulpbronnen bekeken? Nog geen antwoord op je vraag? Bel dan 033-434 3884. Onze gemiddelde wachttijd is helaas langer dan je van ons gewend bent. (Telefonisch bereikbaar van ma t/m vr van 09.00 tot 17.00 uur met uitzondering van feestdagen.)
Zakelijke theaterboekingen
Stuur een aanvraag in
Contact AFAS Theater (zakelijk)
Mail naar events@afas.nl
Zakelijk telefonisch contact
033 - 434 3884
Telefonisch bereikbaar van ma t/m vr van 09.00 tot 17.00 uur met uitzondering van feestdagen. Let op!
Media & pers
Kijk voor meer informatie op AFAS.nl/pers
In de parkeergarage onder het AFAS Theater is voldoende parkeergelegenheid inclusief 48 mindervalidenplaatsen en 100 laadplekken. De maximale doorrijhoogte is 4,10 meter. Vanuit de parkeerkelder ga je met de lift of de trap naar boven en kom je uit in de ontvangstfoyer van het theater.
Snel iemand voor de deur afzetten? Rij dan langs de ingang van de parkeergarage naar boven naar de Kiss & Ride.
Volg na het binnenrijden van de parkeerkelder de blauwe verlichting naar de mindervalidenparkeerplaatsen. Er zijn 48 plaatsen. Ook hier is elektrisch opladen mogelijk.
De parkeergarage beschikt over 100 laadplekken voor elektrische auto's. Deze vind je bij binnenrijden direct aan de rechterzijde. Een plek reserveren is niet mogelijk.
Lopend naar het theater? Kom dan binnen via de hoofdingang. De fietsenstalling vind je rechts van de ingang naar de parkeergarage. Stal je fiets en loop dan naar de hoofdingang van het theater.
Pak lijn 17 of lijn 217 om snel vanaf Amersfoort CS naar het AFAS Theater te komen. Je stapt dan in de buurt van het AFAS Theater uit en loopt een klein stukje naar de ingang van het theater.
Stadsbus 17 brengt je naar bushalte Bedrijventerrein de Horst (8 minuten lopen). (Bekijk de route)
Stadsbus 217 brengt je naar bushalte Plesmanstraat (5 minuten lopen) of Bedrijventerrein De Horst (8 minuten lopen). Deze rijdt alleen tijdens de spits!
Naar een evenement of voorstelling in het AFAS Theater? Rij samen en deel de voorpret met andere gasten. Deel of boek je rit via de widget links op deze pagina hier met andere bezoekers. Dat is veel gezelliger, beter voor het klimaat en je portemonnee!
Ik ben op zoek naar een rit
Je zoekt gemakkelijk op het evenement of de voorstelling waar je naartoe wil in het theater en je ziet vanzelf of er ritten aangeboden worden.
Ik kan bezoekers meenemen
Super! Je zoekt gemakkelijk op het evenement of de voorstelling waar je naartoe wil in het theater en meldt jouw rit gemakkelijk aan.
Stoelen in de auto’s van bezoekers zijn vaak slechts voor 50 procent gevuld. Via Slinger kun je elkaar gemakkelijk vinden en ervaren hoe leuk en logisch het is om bij elkaar in de auto te stappen. Naast het duurzaamheidsaspect dat samen rijden aantrekkelijk maakt, is het gezelliger én kan je de benzine- en parkeerkosten delen met anderen in de auto.