Ons adres is Inspiratielaan 3, 3833 AV Leusden. Je kunt gratis parkeren in onze ondergrondse parkeergarage.
Ons adres is Inspiratielaan 3, 3833 AV Leusden. Je kunt gratis parkeren in onze ondergrondse parkeergarage.
Heb je een vraag over je bezoek aan het AFAS Theater? Bekijk onze FAQ, chat met ons of kom in contact.
Heb je vragen over je abonnement, cursus, factuur of consultant? We helpen je graag!
Jouw evenement in het AFAS Theater? We ontvangen jou en je gasten graag voor jouw evenement!
Jouw evenement in het AFAS Theater? We ontvangen jou en je gasten graag voor jouw evenement!
Wat is het adres van het AFAS Theater?
Inspiratielaan 3, 3833 AV Leusden
> Alle informatie over onze bereikbaarheid
Waar kan ik parkeren?
In de parkeerkelder onder het theater. Er zijn voldoende parkeerplaatsen voor mindervaliden en elektrische auto's. Je kan hier kosteloos parkeren. De slagboom gaat automatisch open en bij vertrek heb je geen uitrijkaart nodig. Er is een Kiss & Ride bij de hoofdingang waar je snel mensen kunt afzetten.
> Alles over parkeren bij het AFAS Theater
Is er een fietsenstalling?
Ja! De fietsenstalling vind je direct rechts, naast de inrit naar de parkeerkelder.
Is het AFAS Theater bereikbaar met het openbaar vervoer?
Jazeker! De bushalte is dichtbij.
> Met het openbaar vervoer naar het AFAS Theater
> Bekijk ook het taxivervoer in de buurt
Kan ik overnachten in de buurt?
Ja, dat is mogelijk.
> Bekijk hier de hotels in de buurt
Kan ik met een touringcar of vrachtwagen parkeren?
Neem contact op met de beveiliging voor de parkeermogelijkheden. Dit doe je via beveiliging@afas.nl.
Waar kan ik mijn kaarten kopen?
Koop je kaarten enkel via de officiële kanalen. Dit zijn de NTK, Eventim of Beleef Klassiek. Koop je tickets niet via andere partijen. De prijzen liggen hier vaak veel hoger. Check het overzicht van de officiële en onofficiële verkooppunten op WeetWaarJeKoopt.nl.
Hoe en wanneer worden de kaarten verzonden?
De kaarten worden verzonden per e-mail (e-tickets). Je ontvangt de tickets direct na betaling op het door jou aangegeven e-mailadres. Je ontvangt de tickets vanuit de NTK.
Hoe kan ik de e-tickets printen? Moet dat?
Wij raden aan je tickets niet te printen. Dit is een stuk duurzamer. Je scant je tickets direct vanaf je telefoon. Zorg wel dat je helderheid op de hoogste stand staat. Benieuwd wat AFAS nog meer doet op het gebied van duurzaamheid?
Ik heb te veel betaald voor mijn ticket(s). Hoe kan dat?
Heb je meer betaald voor je kaart(en) dan de originele prijs? Dan heb je vermoedelijk je kaart(en) gekocht bij een tickethandelaar. We kunnen je alleen aanraden om altijd bij een officieel verkooppunt je kaarten aan te schaffen.
Wat gebeurt er als een voorstelling wordt verplaatst?
Wanneer een voorstelling door de producent of organisator wordt verplaatst, neemt NTK contact met je op om de beschikbare opties toe te lichten. In principe blijven de kaarten die je al in bezit hebt automatisch geldig voor de nieuwe datum, tenzij NTK anders aangeeft. Als je op de nieuwe datum verhinderd bent, wordt de kaartprijs terug betaald. De termijn om te annuleren is 14 dagen na het moment van verplaatsing, tenzij anders aangegeven.
Wat gebeurt er als een voorstelling wordt geannuleerd?
Indien een voorstelling door de producent/organisator wordt geannuleerd, word je direct geïnformeerd door de NTK, waarin de procedure wordt toegelicht.
Waar kan ik terecht met vragen over tickets?
Voor vragen over jouw tickets kun je terecht bij de NTK. Je kunt hen 7 dagen in de week bereiken via 0900-9203 (0,45 ct p/m) of via de andere contactmogelijkheden.
Zijn er liften aanwezig?
Er zijn liften die geschikt zijn voor mindervaliden, rolstoelen en scootmobiels.
Moet ik apart reserveren voor een mindervalidenplaats?
Ja! Bij aankoop van een ticket, altijd aangeven dat je een mindervalidenplaats wenst of nodig hebt. Neem hiervoor contact met ons op.
Zijn er aangepaste toiletten?
Zeker! Op elke etage. Vraag er gerust naar bij onze hospitality-medewerkers.
Zijn er voorzieningen voor slechthorenden in de theaterzaal?
Het AFAS Theater heeft een ringleiding voor doven en slechthorenden. De ringleiding filtert omgevingsgeluid en werkt op basis van inductie. Veel gehoorapparaten ondersteunen dit. Het toestel moet voorzien zijn van een luisterspoel. Deze activeer je door de zogeheten T-stand op het hoortoestel aan te zetten. Deze werkt vanuit de hele zaal.
Zijn er voorzieningen voor blinden en slechtzienden?
Mensen die slechtziend of blind zijn, kunnen in het AFAS Theater ook genieten. Download de Earcatch-app op je smartphone om de audiodescriptie (beeldbeschrijving) te beluisteren.
Zijn blindengeleide- en hulphonden toegestaan?
Jazeker, vraag gerust om een bakje water voor je trouwe viervoeter.
Zijn er mindervalidenparkeerplaatsen?
De parkeergarage beschikt over 48 mindervaliden plaatsen. Reserveren is niet nodig.
Zijn er toneelkijkers te koop?
Nee, wij verkopen geen toneelkijkers of andere benodigdheden.
Mag ik foto-, film- en/of geluidsopnames maken tijdens voorstellingen?
Tijdens de voorstelling is het niet toegestaan om in de zaal foto-, film- en/of geluidsopnames te maken, tenzij hiervoor toestemming is verleend.
Mag ik mijn mobiele telefoon gebruiken tijdens voorstellingen?
Zet je telefoon gewoon op 'stil'. Het is erg storend voor de cast en publiek als deze op geluid staat.
Mag ik roken in het AFAS Theater?
Nee, het theater en het hele terrein van AFAS is rookvrij. Roken doe je buiten de poort.
Ik ben te laat, mag ik de zaal nog in?
Als de voorstelling is begonnen, brengt onze hospitality jou naar je plek. Als de voorstelling niet onderbroken kan worden, zal dit in het pauzemoment plaatsvinden.
Hoe is de ventilatie en luchtkwaliteit in het Theater?
De luchtkwaliteit in het hele AFAS pand is 24/7 fris en schoon. Dit bereiken we door te ventileren en ioniseren.
> Lees hier hoe het werkt
Mag ik eten en drinken meenemen in de zaal?
Nee, dit is niet toegestaan.
Kan ik voor en na een voorstelling iets eten in het restaurant?
Bezoekers kunnen van de lokale horeca genieten. Bekijk de restaurants in de buurt. Wij bieden zakelijke arrangementen aan voor groepen vanaf 10 personen.
Kan ik bij de voorstelling iets drinken?
De bars in de foyer zijn voorafgaand aan de voorstelling, in de pauze en/of na afloop geopend. Drankjes zijn in de ticketprijs inbegrepen.
Hoe lang van te voren is de foyer open?
De foyer is één uur voorafgaand de voorstelling geopend.
Hoe lang duurt de voorstelling?
De voorstelling duurt 3 uur incl. pauze.
Is er een pauze?
Ja, de voorstelling heeft een pauze
Geldt er een minimum leeftijd voor de voorstelling?
De voorstelling is geschikt voor iedereen vanaf 10 jaar.
Mijn vraag staat hier niet tussen. Waar kan ik nog meer terecht?
Kijk ook eens tussen de andere veelgestelden vragen. Staat het hier niet tussen? Neem dan contact met ons op voor algemene vragen of met de NTK voor vragen over je tickets.
Zijn er kinderzitjes aanwezig?
We hebben stoelverhogers zodat onze kleine gasten ook alles van de voorstelling kunnen zien. Vraag één van de hospitality-medewerkers. Zij helpen je graag.
Kan ik de buggy of kinderwagen ergens neerzetten tijdens de voorstelling?
Ja, je kunt in het AFAS Theater je buggy of kinderwagen wegzetten. Meld je bij onze hospitality als je dit wenst.
Is er een garderobe?
We hebben kluisjes waar je veilig je jas of andere waardevolle spullen kunt opbergen. Je hoeft hier niet voor te betalen.
Is er WiFi?
Ja, er is een gratis WiFi beschikbaar voor gasten.
Waar kan ik mijn kaarten kopen?
Koop je kaarten enkel via de officiële kanalen. Dit zijn de NTK, Eventim of Beleef Klassiek. Koop je tickets niet via andere partijen. De prijzen liggen hier vaak veel hoger.
Chat met ons
En krijg het snelste antwoord!
Veelgestelde vragen
Bekijk de veelgestelde vragen
Contactformulier
Stuur jouw vraag in
Telefonisch contact
033-434 3884
Telefonisch bereikbaar van ma t/m vr van 09.00 tot 17.00 uur met uitzondering van feestdagen.
Heb je een klacht?
Stuur hier je klacht in
Zakelijke theaterboekingen
Stuur een aanvraag in
Contact AFAS Theater (zakelijk)
Mail naar events@afas.nl
Telefonisch contact
033 - 434 3884
Telefonisch bereikbaar van ma t/m vr van 09.00 tot 17.00 uur met uitzondering van feestdagen.
Media & pers
Kijk voor meer informatie op AFAS.nl/pers
In de parkeergarage onder het AFAS Theater is voldoende parkeergelegenheid inclusief 48 mindervalidenplaatsen en 100 laadplekken. De maximale doorrijhoogte is 4,10 meter. Vanuit de parkeerkelder ga je met de lift of de trap naar boven en kom je uit in de ontvangstfoyer van het theater.
Snel iemand voor de deur afzetten? Rij dan langs de ingang van de parkeergarage naar boven naar de Kiss & Ride.
Volg na het binnenrijden van de parkeerkelder de blauwe verlichting naar de mindervalidenparkeerplaatsen. Er zijn 48 plaatsen. Ook hier is elektrisch opladen mogelijk.
De parkeergarage beschikt over 100 laadplekken voor elektrische auto's. Deze vind je bij binnenrijden direct aan de rechterzijde. Een plek reserveren is niet mogelijk.
Lopend naar het theater? Kom dan binnen via de hoofdingang. De fietsenstalling vind je rechts van de ingang naar de parkeergarage. Stal je fiets en loop dan naar de hoofdingang van het theater.
Pak lijn 17 of lijn 217 om snel vanaf Amersfoort CS naar het AFAS Theater te komen. Je stapt dan in de buurt van het AFAS Theater uit en loopt een klein stukje naar de ingang van het theater.
Stadsbus 17 brengt je naar bushalte Bedrijventerrein de Horst (8 minuten lopen). (Bekijk de route)
Stadsbus 217 brengt je naar bushalte Plesmanstraat (5 minuten lopen) of Bedrijventerrein De Horst (8 minuten lopen). Deze rijdt alleen tijdens de spits!
Naar een evenement of voorstelling in het AFAS Theater? Rij samen en deel de voorpret met andere gasten. Deel of boek je rit via de widget links op deze pagina hier met andere bezoekers. Dat is veel gezelliger, beter voor het klimaat en je portemonnee!
Ik ben op zoek naar een rit
Je zoekt gemakkelijk op het evenement of de voorstelling waar je naartoe wil in het theater en je ziet vanzelf of er ritten aangeboden worden.
Ik kan bezoekers meenemen
Super! Je zoekt gemakkelijk op het evenement of de voorstelling waar je naartoe wil in het theater en meldt jouw rit gemakkelijk aan.
Stoelen in de auto’s van bezoekers zijn vaak slechts voor 50 procent gevuld. Via Slinger kun je elkaar gemakkelijk vinden en ervaren hoe leuk en logisch het is om bij elkaar in de auto te stappen. Naast het duurzaamheidsaspect dat samen rijden aantrekkelijk maakt, is het gezelliger én kan je de benzine- en parkeerkosten delen met anderen in de auto.